TP-202CEتسمه-کش-نیمه-اتوماتیک

تسمه کش نیمه اتوماتیک مدل TP-202


TP-202Lدستگاه-تسمه-کش-نیمه-اتوماتیک

تسمه کش نیمه اتوماتیک مدل TP-202L


TP-501دستگاه-تسمه-کش-نیمه-اتوماتیک

تسمه کش نیمه اتوماتیک مدل TP-501


5

تسمه کش نیمه اتوماتیک مدل TP-502


TP-202MHB(有捆包物)

تسمه کش نیمه اتوماتیک مدل TP-202MH


TP-202MV(for-corrugated-cardboard)دستگاه-تسمه-کش-نیمه-اتوماتیک

تسمه کش نیمه اتوماتیک مدل TP-202MV


تسمه کش نیمه اتوماتیک

تسمه کش های نیمه اتوماتیک امروزه در انواع مختلف توسط شرکت ها و برند های مختلف در کیفیت های متفاوت تولید می شود .

تسمه کش چیست ؟

امروزه تسمه کش ها کاربرد های فراوانی دارند و انواع مختلفی از نواع دستی تا اتوماتیک دارند و با نام ( دستگاه بسته بندی هم شاید شناخته شوند ، از تسمه کش ها در کارگاه ها / تولیدی ها و کارخانه ها برای بسته بندی محصولات و کالا های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، برای مثال برای بسته بندی کارتن ها استفاده می شود .

طرز کار تسمه کش های نیمه اتوماتیک

طرز کار این دستگاه ها به این صورت می باشد که فرد متخصص کالا و یا محصول مورد نظر را در دستگاه قرار می دهد و بعد از قرار گیری درست دستگاه به صورت خودکار شروع به بسته بندی می کند و در اخر تسمه ها را بوسیله حرارت و یا پانچ به یکدیگر متصل کرده و محکم می کند .

در برخی موارد دستگاه های تسمه کش دارای مجله راهنما می باشند و به راحتی می توانید نحوه ی استفاده از دستگاه را یاد بگیرید .

انواع تسمه کش نیمه اتوماتیک

راهنمای خرید انواع تسمه کش اتوماتیک

تسمه کش های نیمه اتوماتیک و یا تمام اتوماتیک دستگاه های حساسی هستند ، پس به خاطر همین موضوع باید خرید خود را از نماینده و فروشگاهی انجام دهید که دستگاه تسمه کش خود را ضمانت کند ، برای مثال شرکت ایران پک یکی از شرکت های تولید کننده و فروشنده معتبر برند های متفاوت می باشد و تمامی محصولات خود را با کیفیت بالا و ضمانت شرکتی به بازار و مشتریان عرضه می کند .

و این نکته را همیشه در ذهن خود داشته باشید که کیفیت و ضمانت کالا را به ارزان بودن قربانی نکنید ، اگر این نکات را در ذهن خود هنگام خرید داشته باشید حتما خرید موفقی خواهید داشت .

قیمت تسمه کش نیمه اتوماتیک در بازار

قیمت های تسمه کش متناسب با مدل های تسمه کش متفاوت می باشد ، البته مواردی مانند تورم و گرانی محصولات در بازار نیز باعث افزایش قیمت می شود و اگر دستگاه های تسمه کش وارداتی باشند متناسب با قیمت ارز قیمت دستگاه نیز تغییر خواهد کرد .

ولی برخی شرکت های ایرانی مانند ایران پک سعی تلاش بر ان دارند که این دستگاه را کاملا ایرانی تولید کنند .

کار با دستگاه های تسمه کش به اموزش نیاز دارد ؟

بله ، کار با دستگاه های تسمه کش نیاز به اموزی دارد و البته نه هر دستگاهی ، دستگاه هایی مانند تسمه کش اتوماتیک و نیمه اتوماتیک نیاز به اموزش کافی برای استفاده از دستگاه می باشند .

فردی که با این دستگاه کار می کند باید به صورت کامل ، کارکرد دستگاه را بلد باشد و نسبت به خرابی و یا موارد شبیه به ان اشنایی داشته باشد و در صورت به وجود امدن مشکل جدی با پشتیبانی ایران پک تماس گرفته شود تا مشکل رفع شود .

و باید فرد کاملا نحوه ی بسته بندی و تنظیم تسمه دستگاه را بلد باشد تا از هر گونه اتفاق و حادثه جلوگیری شود .

کاربرد های دستگاه تسمه کش نیمه اتوماتیک

تسمه کش های نیمه اتوماتیک کاربرد های زیادی در زمینه های مختلف دارند برای مثال کاربرد های زیادی در ( صنایع غذایی / صنعت نجاری / صنعت مبلمان ) دارد و برای بسته بندی کالا ها و محصولات با وزن متوسط و با اندازه متوسط طراحی شده اند .

بهترین تسمه کش نیمه اتوماتیک

 

راهنمای خرید از ایران پک

یکی از نکاتی که شرکت ایران پک را حائز اهمیت می کند ، این است که ایران پک تمامی محصولات خود را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه گری به مشتریان خود عرضه می کند و مشتریان دیگر هزینه ای در قبال عمل واسطه گری پرداخت نمی کنند .

شما می توانید انواع دستگاه های بسته بندی و یا تسمه کش را از سایت ایران پک سفارش دهید و حتی شما می توانید از ایران پک رول های تسمه بندی را در انواع مختلف برای دستگاه های خود خریداری کنید .