انواع ماشین بسته بندی

انواع دستگاه بسته بندی

ماشین بسته بندی چیست ؟

ماشین های بسته بندی در انواع مدل های مختلف توسط شرکت ها و برند های متفاوتی نیز تولید می شود ، دستگاه های بسته بندی از تنوع بسیار زیادی بهره می برند .

ماشین بسته بندی برای بسته بندی کالا ها و انواع محصولات استفاده می شود ، برای مثال برای بسته بندی حبوبات / مواد غذایی / تجهیزات ساختمانی / صنایع چوب / لوازم خانگی / لوازم بهداشتی و آرایشی / و . . . مورد استفاده قرار می گیرد .

کاربرد های ماشین بسته بندی

ماشین های بسته بندی کاربرد های زیادی در کارخانجات / تولیدی ها / کارگاه ها و . . . دارند ، بسته بندی محصولات توسط ماشین های بسته بندی باعث می شود حمل و نقل کالا ها اسان تر شود و حتی باعث می شود امنیت کالا هنگام حمل و نقل نیز بالا برود .

ماشین های بسته بندی را می توان در صنایع غذایی / صنایع چوب / صنایع کشاورزی / و . . . مورد استفاده قرار داد .

درباره ماشین بسته بندی در ایران پک پلاست

 استحکام ، پیاده‌ سازی آسان و سریع و هزینه مناسب از عوامل مهم در صنایع بسته ‌بندی به حساب می آیند . با توجه به فاکتورهای نام برده شده ، بسته‌ بندی با تسمه‌ های پلاستیکی طیف وسیعی از کالا‌ها در ابعاد و اجناس مختلف را شامل می‌گردد . شرکت ایران پک پلاست با ۱۴ سال فعالیت در زمینه تولید و عرضه انواع تسمه‌ های بسته ‌بندی پلی پروپیلن ، آمادگی خود را جهت همکاری با سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی ماننند بانک ‌ها ، چاپخانه ‌ها ، صحافی ‌ها ، کاشی و سرامیک ، ادارات خدمات پستی و… اعلام می دارد .
علاوه بر تنوع دستگاه ‌های بسته‌بندی در گروه ‌های مختلف پرتابل ( دستی ) ، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک ، شرکت توزیع و فروش محصولات برند Transpack تایوان نیز می‌باشد . فروش محصولات بسته‌ بندی پنیوماتیک نیز از دیگر فعالیت ‌های شرکت ایران پک پلاست به حساب می آید . در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر پس از بازدید از صفحات سایت می‌توانید از طریق شماره های اعلام شده با ما در تماس باشید .

راهنمای خرید از ایران پک

یکی از نکاتی که شرکت ایران پک را حائز اهمیت می کند ، این است که ایران پک تمامی محصولات خود را به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه گری به مشتریان خود عرضه می کند و مشتریان دیگر هزینه ای در قبال عمل واسطه گری پرداخت نمی کنند .

شما می توانید انواع دستگاه های بسته بندی و یا تسمه کش  و ملزومات بسته بندی را از سایت ایران پک سفارش دهید و حتی شما می توانید از ایران پک رول های تسمه بندی را در انواع مختلف برای دستگاه های خود خریداری کنید .

بهترین دستگاه بسته بندی